Otrzymałeś informację o naborze wniosków dla placówek POZ? Chcesz się dowiedzieć więcej o projekcie e-Gabinet+? Zastanawiasz się, czy Twoja placówka kwalifikuje się do objęcia wsparciem? Chcesz wiedzieć, na czym będzie polegał udział Twojej placówki w projekcie?
Zapraszamy na spotkanie na żywo z przedstawicielami Ministerstwa Zdrowia dotyczące projektu e-Gabinet+!
Na spotkaniu:
- dowiesz się więcej o projekcie
- będziesz mógł zadać pytania naszym ekspertom
- dowiesz się więcej o zakresie wsparcia
Spotkanie odbędzie się w formie zdalnej:
3 października (poniedziałek), godz. 17.00:
Link do spotkania: https://bit.ly/e-gabinetplusspotkanie2
Czym jest e-Gabinet+?
Projekt „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia z wykorzystaniem narzędzia centralnego (e-Gabinet+)” został uruchomiony w celu wsparcia cyfryzacji świadczeniodawców udzielających świadczeń gwarantowanych w rodzaju podstawowa opieka zdrowotna.
Do kogo skierowany jest projekt?
- do placówek POZ, które posiadają zawartą umowę z NFZ na udzielane świadczeń w rodzaju POZ, co najmniej w zakresie „lekarz POZ”,
- do placówek POZ, które posiadają mniej niż 5 tys. aktywnych deklaracji wyboru,
- do placówek POZ, które nie raportują do systemu e-zdrowia Zdarzeń Medycznych (ZM) lub nie przekazują indeksów EDM (wystarczy spełnienie jednego warunku).
Zakres wsparcia
Wyłonione w ramach naboru placówki POZ otrzymają:
- wyposażenie stanowisk pracy w sprzęt komputerowy i urządzenia wielofunkcyjne,
- dostęp do aplikacji e-Gabinet+.
Szczegółowe informacje
https://zdrowie.gov.pl/poiis/strona-1026-e_gabinet.html
Kontakt
Departament Innowacji
Ministerstwo Zdrowia
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się